Streamingdienst Viaplay kondigt haar nieuwste lokale Viaplay Original-productie aan; Love Raft. In het datingformat laten tien vrijgezelle mannen en vrouwen hun drukke, dagelijkse bestaan achter zich en dompelen zich, in de wildernis, onder in een liefdesavontuur. Ver weg van alle prikkels en hectiek, krijgen ze de ruimte om elkaar en zichzelf te leren kennen.
Nog geen Viaplay? Klik HIER en ontvang tot maar liefst 25% korting op een abonnement. Je betaalt maandelijks dus geen €13,99 maar slechts €10,49.
Love Raft is gebaseerd op het Deense format Wild Love. Tien singles ontmoeten elkaar voor het eerst op een prachtige plek in de natuur en worden aan elkaar gekoppeld door een professionele matchmaker. De kersverse stellen bouwen samen een vlot, waarmee ze vervolgens de rivier afzakken. Ver weg van alle prikkels en hectiek komt er letterlijk én figuurlijk ruimte vrij om erachter te komen of er sprake is van liefde. Aan het einde van iedere dag ontmoeten de koppels elkaar aan de oevers van de rivier en slapen onder de sterrenhemel. Kan de natuur deze singles helpen bij het vinden van de ware liefde?
Volgens Viaplay wordt daten tegenwoordig vaak als een stressvolle, onprettige ervaring gezien. Veel singles ontmoeten elkaar online via datingapps en spreken af in drukke bars of op festivals. De natuur helpt mensen te ontspannen, dus wat zou er gebeuren als singles gaan daten in de natuur, ver weg van alle prikkels en hectiek? Hebben zij dan meer kans om liefde te vinden? Love Raft steekt dating-reality, momenteel het populairste tv-genre van Nederland, in een compleet nieuw én verrassend jasje.
Aanmelden voor Love Raft
Ben jij single, tussen de 23-34 jaar oud en laat jij een kans op liefde niet aan je voorbij gaan? Ben je eraan toe om je volledig over te geven aan de natuur en even helemaal ‘offline’ te gaan? Waag je aan de meest onvergetelijke en avontuurlijke reis van je leven en vind de liefde op één van de mooiste rivieren van Zweden.
Meld je dan nu aan via: dating@vincenttvproducties.nl. Opnames vinden plaats rond 22 augustus tot en met 2 september in Zweden.
Bron: Viaplay